Kul med prov

Hahaha idag var jag sur som attan. Jag vet inte varför, men Lovisa var inte sen med att berätta det hela tiden. Nu i efterhand var det kul. Men vi var borta från varandra ett tag sen blev allt mycket bättre. Hon vägrade sitta och titta på volleybollen och jag ville sitta kvar. Så jag satt kvar med några klasskamrater medans Lovisa gick med Magda.
Aldrig mer en sån surdag.

Och dagen var inte mycket att hurra för. Kom dit vid tio, fick veta att vi har noll lektioner förrän klockan tjugofem i två då vi har ritteknikprovet. Kul!
Men jag stannade faktiskt hela dagen på skolan och provet gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Så jag känner mig inte orolig för att få göra om det eller något.
Men man ska inte uttala sig i förväg.

OCH VÄDRET!! SNÖ - KOM TILLBAKA! MINUSGRADER - KOM TILLBAKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0