Knäckis

Kan ju säga att ikväll blir fläskarkvällen nummer 1. Mamma och pappa ska bort och äta, Jennie också. Så jag ska äta själv, det fick alltså bli en kebabtallrik som pappa är och hämtar nu. Så de är min middag idag. Sen är ju ingen annan hemma heller så jag ska på Ica och inhandla godis åt mig själv. Bara mig själv. Känns lite trist att få sitta hemma själv en hel kväll, önskar att pappa och mamma åtminstone var hemma och kunde äta godis med mig. Men nej.

Så ikväll blir de nog att småkika på tv och sitta och måla av mina händer. Det är faktiskt roligt, jag gillar det iallafall. Det är alltså min sysselsättning ikväll.
Någon som också ska trotsa Zootour kan ju komma till mig och göra sällskap?!
Synd att Lina skulle till sin kille, annars kunde vi trotsat tillsammans! :(
Vi hade ju tänkt fika i veckan så då får jag ju umgås med henne. Hon är bäst!

Sen idag så hade jag ju då match. Fick spela de minimalaste, hade boxplay all the time nästan så jag fick sitta med Andersson Elin 91 på bänken. Men de var kul det också. Vi har som så roligt tillsammans.

image163

Jag vill shoppa här och nu! JAG ÄR SUGEN PÅ ATT KÖPA KÖPA KÖPA!!
Så när jag insåg att jag nästa fredag inte börjar skolan tio över två som jag ändå inte orkar pallra mig till insåg jag att jag ju faktiskt kan åka till Umeå ypperst tidigt. Hinna springa på stan och sen träffa tjejorna och ha lite party kanske?

Jaja, de ska bli najs. Så ja till saken, då insåg jag att jag ju faktiskt tillochmed kan ta och shoppa i Umeå!! Handla nån julklapp och nått klädesplagg kanske. Till och med ett par jeans.... You never know. Inte för att jag direkt behöver ett par mörkblåa till, men jag vill ha mer mer MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!

Nej, nu ska jag planera mina inköp riktigt noga. December är svältmånad på alla plan.


Förresten så kokade jag knäck idag också. Det var mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0