I once fell in love with you, just because the sky turned from grey into blue

Kunde som vanligt inte sova inatt. Låg där och vände, och vände, och vände. Hela natten, tills jag äntligen lyckades somna. Vaknade vid fem av att tvn var på, så då stängde jag av den sen slängde jag mig i sängen och sovde tills väckarklockan ringde.

När den ringde fick jag den där hopplösa känslan. Varför skrev jag en lapp till mamma klockan halv tolv och sa att jag skulle gå ut med Jolin på morgonen så hon skulle få börja jobba sju?
Men, de var ju bara att maka sig upp, dra på sig långkalsongerna och resten av kläderna. När jag såg på termometern, då var den ju såklart minus 8 grader! SÅ JÄKLA KALLT!
Men likförbannat höll jag på att svettas ihjäl då jag kom hem igen. Det är så himla otroligt. Jag fattar inte hur jag alltid kan svettas så mycket då det är massor med minus? Jag skulle nog kunna gå naken och svettas, eller så kanske inte.

Så idag ska jag in på stan under mitt superduperlånga hål och kolla på strumpbyxor, skor och nån klänning? Eller tunika överhuvudtaget tror jag nog. Känner nog inte för att köpa en klänning som jag använder en gång och sen dissar för resten av mitt liv. Så förtjust är jag inte i klänningar.
Jag har ju ändå nästan hittat min outfit för fredag.
FREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAG

Och på tal om fredag så ska jag ringa Sandra ikväll, antingen innan matchen eller efter. Vi har ju då match mot Boliden ikväll, är vi taggade till tusen?
Jag har hört att de ska vara kallt.

Nu ska jag packa alla saker jag ska ha med mig till skolan. Bildmapp, stompfer, pengar och thermobrallor.

Seeee yooouououo

Snart åker jag till Marcus då, himla najs ska de bli skönt att få komma bort och träffa honom lite. Var typ två månader sen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0