Hide behind those eyes

Japp, idag var en så jävla stressig dag. Kom ut med Jolin en kvart efter min planering som resulterade att allting blev något försenat. Satte mig sedan för att plugga fysik, som vanligt fattade jag noll och började nästan gråta bara därför. Så istället la jag mig föratt sova i 7 minuter innan de var dags för Jolin igen. Kom hem vid tjugo över men nudlarna tog ju ett år att göra. Så jag fick slänga i mig maten fem minuter innan bussen gick. VÄRT?!

Nej, men jag hann i tid iallafall och jag fattade ju noll på caden så de var som myspys.

Nu ska jag plugga. Hoppas på att få godis av mamma ikväll. Känner mig så förtjänt av det just nu!
Vill bara ha socker som ligger och bubblar i min mage och kittlar mina smaklökar.
Älska godis.



Do you ever stop to wonder
The spell you put me underneath
The sky from up in the clouds
Do you love it loud
Noises bring me crashing down
I'm falling to the ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0