Godnatt, på riktigt.

SHITAS vad duktig jag känner mig. Har just nu avslutat mitt jobb med att rensa bort massa onödiga låtar och låt mig berätta. Fick bort mer än hälften!!
Just nu har jag bara runt tvåtusenetthundra låtar, förut vare långt över femtusen!! Så det känns lite skönt att ha rensat bort sånt jag aldrig lyssnat på. Som smurfarna tillexempel?
Har inte ens tryckt på nån av deras låtar sen jag laddade hem dom. Så dom åkte åt skogen.

Sen har vi fått Skekraft bredband. Vi har bara inte vågat installera det än. För om de blir fel kanske vi inte har nått internet alls. Och det vägrar jag gå med på?

Två dagar kvar förresten så är jag hos Marcus. Eller vänta nu... Jo, så blir det nog. Åker imorgon 0.02 jajamen. Så de blir lite tungt att komma till Marcus så sent. Men det får ordna sig.

Blir att packa imorgon så det är klart och allt. Ska lägga mig i sängen nu och skriva om packlistan igen. Har väl skrivit den minst tio gånger?
Nu ska jag bli nöjd.

Godnatt på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0