Feel like I'll never be the same

Det var himla kul i Umeå. Tjejerna var mysigast. Var som om vi aldrig skilts om man säger så. Det var som om vi alltid varit med varandra. Och det är så de ska vara, för då vet man att vänskapen är äkta.

Kom till Umeå vid tolv tiden, gick sen på stan och väntade på att Stina skulle ankomma till Umeåcentrum. Men de gjorde hon ju nästan aldrig och själv trodde jag att jag skulle svälta ihjäl lagom mycket innan hon ens dykigt upp.
Fick lämna väskan på Isabells hotell så att jag slapp bära den. Den vägde seriöst tio kilo, och jag fattar inte hur. Jag ska sova en natt och ändå lyckas jag ta med mig halva garderoben bara för att jag inte kan bestämma mig.

Kvällens outfit vart de nya svarta shortsen jag fann på Vero Moda (likadana som min syster, tur att vi inte ses tillsammans ofta), leggings och en grå tunika. Det var ändå fint. Men jag vet fortfarande inte om jag ska behålla shortsen, men troligtvis.
Så får det bli.

Och såklart enda dagen jag är i Umeå har ju såklart skoaffären Nilson stängt just då! Exakt den dagen är där!
Så de blev inga skor, men de blev en julklapp till farmor och det är ju alltid något.

På kvällen for vi till Isabell vid fem tiden sen gick vi och köpte pizza på Bamsegrillen. Jag och Alex delade på en kebab och det var dödligt gott. Skulle alltid vilja äta den pizzan, var den godaste. Tunn frasig botten och massor med TOMATSÅÅÅÅS! Love it!

Vi satt sen i köket och pratade tills partyt dog lite då alla satte sig i vardagsrummet och lyssnade på sugig musik. Nej, det var faktiskt jäkla synd så Sandra, Matilda och Alex åkte vid kvart i tolv för alla var så trötta. Själv låg jag och sov på soffan ett tag där. Stina och jag låg kvar och höll Isabell sällskap tills Johan kom hem. Då gick jag och Stina och satte på Dirty Dancing. Såg tyvärr inte hela då utan vi somnade ganska snart efter att vi ätit lite mackor.


Stina måste vara den trevligaste man kan bo hos. Hon är så jäkla snäll. Guldstjärna till Stina.

Ska man summera kvällen så var den bäst. Har saknat alla så himla mycket. Men jag ångrar mig fortfarande inte att jag bytte. Det var de bästa jag gjort i hela mitt liv.

Men jag älskar Umeåtjejerna och det kommer självklart bli igen.

Lägger in bilder då jag får tag på några.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0