Everytime I walk this floor

Idag har jag mest inte gjort något. Eller så har jag gjort massor. Väckarklockan ringde nio. Kuta upp ur sängen för att hinna se julkalendern. Vilket jag också hann, och den verkar lovande!

Åkte med mamma på stan vid tio och var där till över ett. Helt sjukt, och massor med folk över allt. Man kan knappt gå utan att trampa på en människa. Okej så mycket det kanske inte var men med tanke på hur det brukar vara så var det många!

Mamma hittade allt hon sökte efter. Själv fann jag ett hårband för 20 kronor, kommer bli väl använt, sen köpte jag mig en ny mascara.

Men nu blir det att gå ut med mamma och hunden. Mysigt, men något mörkt ute.

Aja, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0