Can't say I've felt such twisting

Julafton. Måste vara det mest skrivna ordet idag i Sverige, men det tål också att nämnas om och om igen. För det har varit en fin julafton i år. Mormor har fått leva och vara frisk, farfar och farmor med. Det känns så bra. Av mormor fick jag som vanligt köttbullar. Utan de är de ingen riktig jul. Det är en tradition. Kanske en av de största vi har i våran familj (?!).

Kusinerna var inte här ikväll som dom brukar. En stor skillnad med jämförande 17 år. Men det var skönt utan dom, sitter mest bara och stör mig på dom nuförtiden. Annars är resten av min familj mysig.

Dagen började med att jag följde mamma ut på en långprommis med Jolin. Vi var väl ute i en timma eller något. Kom hem, kände av julstämningen framför tvn åt julegröt som mamma kokat (den var inte lika god som köpt, men det sa jag inte indirekt). Sen vare julklappsutdelning. Lika mysigt som vanligt.

Fick Greysanatomy boxarna WIIIIE eller bara tvåans säsong, mamma hade inte hittat ettan någonstans. Så den får jag väl beställa från CDON eller nått sånt liknande. Men så himla bra, imorgon ska jag bara titta och titta och titta på Greys. Idag tittade jag bara på Sunes jul. Eller efter Kalle Anka då och sen vid halv elva tills nu. De är faktiskt riktigt bra. Så jag ska nog se det igen snarast.

Fick mysig mjukisdress med.

Nej, julen är bara bäst.
Stämningen gören.

God jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0