As I whisper a joy of this pain

Grattis till muck Marcus Hjelm!

Var som tvungen säga det. Eller, det måste man ju som säga? Vadå han har uthärdat ett helvete (?) där i elva månader nu. Utan mig!!!

Japp, så är det så nu är han ute och festar och jag är på g till druvan, Emmy alltså.
Hon ska ha kalas och jag är bjuden.
Med mig har jag en present, alla får veta vad det är då jag kommer hem.
För jag kan ju inte berätta det nu.

Det kommer bli lovely, fast jag ska försöka smita så jag kan se Idol med. Det är ju bara final en gång!!

Annars ligger det till så att det är innebandymatch imorgon och jag måste spela. Ja, jag måste för det är dåligt med centrar. Och jag som hatar att vara center mest i världen. Det är inge roligt för jag har sämst kondis och jag är bara på fel plats som center. Nejnej.
Jag är inte alls peppad känner mig mest nere över att spela match imorgon. Hade ju sett framemot att få gå på stan med mamma och shoppa loss något snyggt.

Får väl satsa på de nästa fredag då jag liksom är ledig hela dagen bara för att alla har nationellt prov i matte utom jag. Sen har jag ju beställt klipptid på morgonen kvart i nio. Skittråkigt. Japp, de är väl bara att vänta då på stan tills dom öppnar så ska jag kolla på nya kläder och allt. Känner att de var längesen jag inhandlade något nytt.

Nej, nu ska jag byta om. Funderar på leggings och någe mer.
HAHA ja verkligen något mer kan ju inte gå omkring naken. Ska hitta nå fint att ha upptill.

Puss på alla!

(JULSTÄMNING FÖRSTÖRD, JÄVLA REGN::.......)

And now I'll stop the storm if it rains
I'll light a path far from here
I'll make your fear melt away
And the world we know disappear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0