And you fly in the face of the sun

IMORGON ÄR DET UMEÅÅÅÅ!
Jag saknar tjejerna och allt kommer inte bli bättre för att jag åker dit utan jag kommer säkert ångra allt. Men det ska bli himla roligt. Fruktansvärt kul.
Så jag måste tillbaka till väskan och packa nu. Dum som jag är och inte kan bestämma mig vad jag ska ha imorgon så tar jag med mig halva garderoben bara för attt jag inte vet. Ska satsa på att hitta ett par shorts, skulle gärna vilja ha ett par jeansshorts. Det kanske är lite fel tidpunkt att köpa ett par jeansshorts nu, men jag vill bara ha det. Sen ska jag kika på skor imorgon.

Och Lucia var mysigt idag. Tog igen förra årets Luciafirande utan Lucia med två Lucior idag. Först Kaplans Lucia. Då vi sen kom tillbaka till skolan så fick vi veta att våran naturlärare är sjuk så då cyklade vi till Anderstorp och tittade på deras, det var faktiskt riktigt mysigt.
Så de var fint.



The threads that run through your live
Hang from your sleeve
Wind through your soul
The kind you can't control
The kind you can't conceive
The kind you can't believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0