And sink like polished stones

ÅÅh granny rockar i Americas got talant. Så jävla bra. Nae, jag kankse inte fattar vad hon säger men hon är jävla cool iallafall.

Sitter och slåss mellan att äta clementinen eller inte. Jag orkar inte skala den och är inte hungrig på den heller. Så de får nog bli imorgon den åker nerför min strupe, mihihiih. Nej, imorgon är jag fullt upptagen med mitt liv.
Har lovat mamma att gå ut med lilla vovvan på morgon vid halv nio, sen blire att slappa till tio då jag ska cykla iväg till Maxi och Shape och köpa julklappar + något till mormor. För på torsdag blir det mormor hela eftermiddagen. Älska mormor!
Så jag känner att jag måset ha med mig något till henne, så då blir det att spana in på Shape. Hon hade egentligen annat för sig men hon avbokade allt bara för att få vara med mig.

Ja, tillbaka till morgondagen. Måste hinna ut med Jolin innan jag ska till skolan och CADen. Är verkligen inte sugen på CAD, fattar noll och kan verkligen INGENTING. Nej, det känns som mest värdelöst. Menmen, efter det blir det väl hem att hårdplugga eller något. Måste lära mig den jävla fysiken. Borde väl sätta mig med den nu, men jag fattar liksom ändå inte. Så de känns som också värdelöst.

Nej, jag ska fan satsa. MVG TJEJEN!!

image161
Mina tre favoriter!
Mamma, mormor och hunden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0