A year is just a drop in time

December kommer nog bli min fattigaste månad ever. Jag känner det redan nu. Ligger dåligt till redan nu, och då har jag ändå inte köpt alla julklappar och allt. Jag får helt enkelt skita i alla saker som kan tänkas vara åt mig själv och bara köpa saker åt andra.

Idag har jag ätit tusen knäck, det godaste som finns ungefär. I love it. Varje gång jag öppnar kylskåpet åker minst två eller tre in i munnen på mig. Gott.
Sen äter jag gräddosten med, den är också godast. Längtar till julafton då jag får äta ännu mer!!!

Sen är jag på jakt efter strumpbyxor som man INTE ser igenom. Jag tycker de är så gulligt då de är över fötterna om man ska beskriva det så?
Fanns ett par perfekta på Åhlens men såklart så fanns ju bara dom stora storlekarna och inte den jag behövde. Så jag hoppas på att dom fått hem det imorgon så jag kan köpa dom och lämna tillbaks leggingsen från Gina Tricot. Dom var som lagom tajta. Nej, dom var världens tajtaste typ?
Så de går nästan inte för sig.

I veckan måste jag alltså finna ett par strumpbyxor, en klänning (kanske, till i helgen då jag ska till Umeå. WIHOOOO!!!!) och ett par stövlar. Jag har jättefina stövlar nu, men jag vill ha några utan klack som inte låter!


Dom där var som fina på någe sätt. Men vi får se hur det blir. Kanske beställer dom dära om dom inte finns på Skopunkten i Umeå då jag åker dit på fredag.
Har inge mer att säga ska prata med Marcus nuuueee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0