A bitter smile delights me at the end

Dagarna går så fort nuförtiden. Man hinner liksom inte med allt som man borde hinna med. Tur att Stina var sjuk idag så vi slapp redovisa, för de skulle ha gått åt skogen för mig eftersom jag inte läste något direkt igår.

Så imorgon blir det ingenting till skolan. Istället blir det att klippa sig 08:45 och sen ta bussen som jag hinner först med till Umeå. Stina skulle inte komma vid tolv, så jag får gå själv på stan tills Stina kommer vid två nångång. Men det är okej, jag har tre uppdrag.
1.  Hitta heltäckande strumpbyxor.
2.  Hitta stövlar utan klack som låter!! (mycket viktigt)
3.  Hitta nån klänning eller topp som räcker under rumpan
Sen har jag en hemlig fyra. Att hitta ett par snygga shorts. Dom från H&M kanske är snygga på sommaren men inte längre. Så det är mina uppdrag. Sen kommer jag ju vara hetast i håret... kanske?
Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska klippa, eller jo ungefär. Men luggen är fortfarande ett stort frågetecken. Det roliga är att jag, mamma och pappa har klippt oss i veckan (eller kommer).

Haha, ja men snart äre Survivor och Rudy åkte ut igår, fan för jävla Kelly eller vad hon heter, hon förstör allt! Hate her. Men jag hejar ändå på henne att hon vinner istället för den äckliga andra gubben. Minns inte namn nu.

Hoppas jag hittar allt jag letar efter... det skulle vara mer än guld värt.
Sen julklappar. DE MÅSTE JAG HITTA!!!
Mormor, Mamma, Pappa, Solveig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0