Våfflor hos mormor

Strax ska jag ta mig in till stan. Om tio minuter, tretton för att vara exakt. Ska träffa mamma vid två och sen åka hem med henne. Har tänk införskaffa ett par nya jeans. Spännande måste jag säga. Dom ska vara blåa, och tajta. Jävligt tajta. Haha, det kommer aldrig att gå tror jag inte. Vi får se vart det slutar.
Det blir middag hos mormor ikväll, våfflor - yummie! Det ryktas det då om i alla fall. Har fått tag på syon, ska dit på måndag. Klockan halv 9, i Majas klass!
MAJAA :) Vi ska åka moped tillsammans, eller, hon skjutsar mig. Jag åker med. Det ska bli kul.
Men Sandra dååå... ååh. Varför valde jag bara inte rätt från början?
Näe, jag ska åka dit på måndag. Kolla, fundera och bestämma mig.
Men jag SKA sova över i Umeå på tisdag. Hos Stina.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0