Trevliga kvällen

Igår ringde Amanda vid halv fem snåret då jag var ute och hjälpte pappa att skotta igen hålet efter bredbandet. Hon undrade om jag ville äta på Frasses med henne. Så blev det och vi satt där länge innan vi cyklade hem till mig och var där. Amanda blev sugen på Kinderägg (fast mest på byggsatsen inuti!), så vi tog moppen som Jennie lämnat hemma och körde till Maxi. Amandra körde, som vanligt. Det är liksom hennes uppgift!
Vi åkte sen över till Camilla och stannade där tills vi sett klart Mr & Mrs Smith sen åkte vi hem till mig. Hämtade cyklarna och sen cyklade jag en bit med Amanda hem. Allt var trevligt och fint och vi båda kom hem oskadda.

När jag kom hem tog jag något att äta - mackor och oboy (favoriten!). Jag somnade senare på soffan och vaknade vid halv fem. Väldigt dumt!
Marcus ringde även imorse, klockan åtta över sju och det första jag säger då jag svarar är "Varför ringer du nu för?!". Jag vet, jag är världens trevligaste flickvän.
Ikväll blir det en tidig kväll. Skola imorgon. Måste kolla när bussen går så jag är redo att ställa väckarn. Det får icke glömmas!

Fint väder idag med, får se om jag orkar vara ute. Tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0