Röda fingrar

Plockade blåbär med mamma idag. Marcus ska få dom. Så mina fingrar är nu blåbärsfärgade och speciellt under naglarna. Annat idag har jag varit på stan med min mamma. Hittade ett helt makalöst fint halsband på Burmans så imorgon bär de av igen för att köpa det. Jag har nämligen ett presentkort där fortfarande. Det ska jag använda med nöje. Annars köpte jag en grå tshirt, något jag länge funderat på att göra.

Annars idag kommer nog följande att inträffa:
Ska troligtvis ut med hunden igen.
Ringa en vän men jag kommer antagligen somna och glömma bort att ringa.
Spela Sims
Sen ska jag väl prata med Marcus, som vanligt.

Situationen hemma är bra. Inga bråk, inga skrik, inga dumma kommentarer. Bara vänskap. Skönt. Orkar inte hålla på att tjafsa om onödiga saker. Själv mår jag bra. Har inte fallit tillbaka i någon depression utan håller mig ovanför ytan.

Längtar tills jag får träffa Marcus igen med. Otroligt mycket. Det var bara en vecka sen vi var med varandra sist, men det känns som flera tusen år. Han är verkligen de bästa som hänt mig. Jag vet inte vad vi planerat att göra nästa vecka. Antagligen de vanliga.
Äta godis, äta chips med dip och titta på tv.
Det mest spännande som skulle kunna hända är att tvn går sönder eller att alla kanaler har bytt plats igen. Lyckades faktiskt hitta ettan en dag innan jag skulle åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0