Riskzon

Jahapp, gjorde några test på Expressen. Fick veta att jag ligger i riskzonen och borde söka läkarhjälp. Najsigt.
Börjar skolan om en vecka. Mycket ångest i det. Mycket ångest.
Vet inget om tiderna. Ingenting.
Kollade in mitt schema idag. Hoppas att det stämmer och inte stämmer. Stämmer de kommer jag härmed sluta klockan 17:40 på tisdagar. Men jag hoppas att det stämmer för då får jag sluta 10.00 på fredagar. De innebär att jag är hemma vid 12. Älskade fredag.
Jag hoppas, men är inte för förväntansfull.

Dagen har gått bra. Min ensamma dag.
Somnade på soffan med min lillasyster vid åttasnåret. Vaknade vid tio. Gick ut och solade. Solade hela dagen. Förutom fyrtio minuter klockan tolv. Solade åter igen till kvart i tre.
Insåg nyss att jag glömde ta in solsängen, men sen insåg jag att mamma och pappa redan tagit in den. Tack!
Handlade med mamma. Älskade mamma.
Gick ut med Jolin. Älskade Jolin.
Har sedan dess tittat på tv med mina föräldrar.

Nu väntar en natt med mycket Sims. Sims. Sims. Sims.
Någonting jag verkligen längtat efter.
Ska även planera mitt inköp till imorgon - ett par hotpants (men jag vill inte kalla dom så för dom ska inte vara så heta. Dom ska bara vara sköna och korta för att se somrig ut och inte bli för varmt. Kort sagt, inte för allmän beskådan).
Så de blir väckarklockan ställd på nio.
Natti.

image50
CHILICONCARNE PÅ SÖNDAG PÅ SÖNDAG!!

Kommentarer
Postat av: din marcus

mums de där ser gott ut :)

2007-08-12 @ 15:58:02
URL: http://makke87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0