Promenad

Sitter och funderar på om jag ska gå ut och gå eller inte. Kändes fruktansvärt drygt. Då springer jag nästan hellre ärligt talat. Fast nu blev det fint väder, men det försvinner väl ändå snart. Om jag går ut nu måste jag vara hemma och klar 18.30. Jag erkänner, jag är en nörd och tittar på Americas Funniest Homevideos och skrattar. Så jag funderar på att gå ut efter det slutat. Alltså 19.00. Men då känns det så sent. Ja, vi får se. Just nu är det inget vettigt på tv heller. Så jag ska nog, jaa, titta på tv och gå ut sen.

Det var inte så jobbigt att prata med mamma och pappa om det heller. Jag började inte gråta och dom började inte klaga. Så vi får se. Det blir Margareta i telefonen imorgon, ska även ringa ungdomsmottagningen. Hela lönen kommer gå upp i rök. Snälla gud ge mig pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0