Lyckliga dagen

Jag är världens lyckligaste just nu, men också världens mest ledsnaste. Idag fick jag veta att jag kom in på Innovation och design, jag kom in! Men det betyder att jag måste lämna mina bästa vänner. Eller lämna och lämna. Jag kommer aldrig igen se dom varenda dag, fem dagar i veckan, hela skolåret. Jag kommer sakna det, sakna dom. Igår sovde jag hos Stina. Det var hur kul som helst. Tjejerna är bara för roliga. Dom är bara för bra. Det var så roligt. Så lyckligt. Vi pratade om allt precis som vanligt.
Imorgon börjar jag klockan 10. Så fruktansvärt skönt, att slippa gå upp tre timmar innan man börjar bara för att ta bussen till bussen och sen till skolan. Det ska bli bra. Jag hoppas det blir bra. Hoppas jag träffar någon jag känner.
Jag ska lägga mig framför tvn nu. Sen ska jag handla med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0