Kalaset

Var väl trevligt. Lite sådär långtråkigt. Men det är de väl lite alltid.
Som sagt, ska ju till stugan på tisdag. Farmor tror typ att jag och Jennie har tänkt flytta dit föralltid. Hon började babbla på om att vi skulle stanna där hela veckan och att hon hoppades att det inte skulle bli någon hundträning på torsdag så att mamma och pappa inte kunde komma och hämta oss.
Herregud, vad har jag gett mig in på?!
Jag hade förväntat mig en lugn upplevelse. Bara återhämta mig själv - men icket! Farmor har planerat. Vi ska skjuta luftgevär, för de gör man ju inte hemma.
Ursäkta, men det är mycket man inte gör hemma. Jag antar att vi får se hur det blir. Hoppas på lugna fisken och kul i sovstugan med syster och vovvan. Fick tillochmed pengar av mamma att köpa en tidning och godis för.
Älska mamma!

Det är bra mellan mig och Marcus igen. Det var dåligt hela dan, tills Marcus sa att han bara vågade vara sig själv då han umgås med mig. Då blev jag kär igen. Då tänkte jag på alla gånger han äcklat sig och gjort massa knäppa saker. Jag älskar honom mest i världen.
Vi satt och skrattade tillsammans i telefon åt då Marcus inbjöd mig att hoppa upp på hans rygg och hur vi gick där på Ica Signalen, Marcus på marken och jag på hans rygg.
Han är bäst.
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0