Jävla idiot

Alltså varför utsätter jag mig själv för det här?
Jävla idiot, du skulle insett innan du började i Umeå att det skulle vara ett rent jävla helvete och den jävla utbildningen leder ju fan ingenstans! Jag ska fan prata med Margareta och säga att jag vill gå något annat roligt. Jag ger fan i om jag måste börja om ettan igen. Det är de fan värt.
Och jag menar inte att det är tråkigt att gå Livsmedel, nej, det är kul. Mycket, toppen klasskamrater som jag verkligen inte vill lämna, allt! Men jag känner bara att det inte är utbildningen för mig. Jag borde plugga samhälls och ta vara på min smarthet som pappa brukar säga.
Fyfan, ibland hatar jag livet mer än jag någonsin hatat det tidigare.
Frågan är när jag ska prata med Margareta, idag efter provet om jag hinner innan bussen går. Eller på onsdag. Eller på håltimmen på torsdag. Men jag kommer säkert inte få byta, jag hade ju inte sökt. Då ger jag jävlar i mig upp.
Fan åt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0