Jag har nog bestämt mig...

Jag har ändrat mig igen. Jag vet, man kan inte ändra sig tusen gånger men nu var de sista gången jag ändrade mig. Det blir samhälls om det blir något. Men bara samhälls om jag får gå med Maja. Maja, Maja, Maja. Hon blev glad då jag berättade och jag blev glad för att hon blev glad. Det skulle bli riktigt roligt att gå med henne. Det skulle inte kännas lika hemskt att gå om ettan då. Vi skulle kunna åka tillsammans till skolan och allt. Jag gillart. Ska ringa imorgon överallt. Intagningsnämnden först och främst, eller kanske skulle jag ringa Kaplan först bara för att fråga om jag får komma och hälsa på och prata om hur jag skulle utforma mitt schema. Eller först och främst vilken klass jag skulle hamna i kanske. Men man kanske inte får kräva så, eller varför skulle jag få göra det egentligen. Jag kan ju bara fråga vilken klass jag skulle hamna i! Det måste jag väl få. Jag måste ju få kolla hur det fungerar. Jag ska i alla fall ringa och fråga. Hoppas på B, hoppas, hoppas.

Men ändå inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0