Jag behöver göra det för mig själv

Jag har bestämt mig. Jag ska börja om ettan igen. På något konstigt sätt känner jag mig fruktansvärt peppad. Jag ska göra det här för min skull. Jag behöver detta för att orka vidare. Det kommer nog sluta med Samhälls om det inte blir något med Spectrum, vi får se. Jag väntar spänt tills imorgon.
Bageriet var ju inte toppen heller. Hamnade ensam i en grupp, eller med Philipe, i kallköket. Så jävligt. Det kunde inte bli sämre. Det gav bageriet minus. Jag borde byta efternamn till Wallström bara för att slippa hamna bland de första på min klasslista!
Marcus vet inget heller. Jag undrar vad han kommer att säga. Jag hoppas han stöttar mig.
Han är det bästa.

Mamma är orolig över min cykel som står kvar på stan. Jag tror ingen tar den - jag hoppas ingen tar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0