God efterrätt

Det här var min dag:
04.40 Väckarklockan ringer
04.50 Jag stiger upp
05.30 Åker till stan
05.50 Bussen börjar sin långa, tråkiga, tröttsamma resa mot Umeå
07.50 Kommer fram till skolan pratar med Simone
08.00 Går till Syon som ringer det första samtalet för dagen, ingen svarar
08.20 Trafikantutbildningen börjar
08.45 Den slutar mycket tidigare än den egentligen ska, går till Syon igen
08.50-10.50 Satt och försökte få tag i en Syo i Skellefteå som kunde berätta skillnaden mellan Samhälls och Spectrum, fick svar tillslut. Ringde typ tvåhundragånger till tio olika nummer, ingen svarade. Gick sen och åt.
12.20 Idrott
13.10 Gick till Syon, satt i en jävla kö. Ringde fick poängplanerna faxade för programmen
13.45 Gick till min Svenska lektion som hade börjat
14.40 Slutade pratade med Sandra om allt till klockan
15.10 Då jag gick upp till sjukhuset och tog direktbussen till Skellefteå

Kommer sakna Sandra om jag slutar. Kommer sakna alla andra också. Blä. Men jag vet inte, velar fram och tillbaka. Ska försöka få åka och kolla in klassen för att få veta hur den är. Sen ska jag bestämma mig, tror jag... Har ju alltid platsen kvar.

Nu ska jag prata med baby och göra min efterrätt - CHOKLADBOLLAAAAAAAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0