Första badet

Duschad och klar.
Det var roligt i stugan, roligt och skönt att få vara borta lite. Utanför omvärlden. Fast det hade varit skönare om farmor inte hängt efter oss som en jäkla dagisfröken. Alltså jag klarar bara inte av att hon håller på och gör till rösten då hon pratar med farfar eller med oss. Och jag är inte fem år längre, jag förstår faktiskt vissa saker själv. Så jag har varit riktigt irriterad.
Sen vet jag inte om jag var arg på henne för att hon födde pappa eller för att hon bara var så fruktansvärt irriterande. Jag tror på det andra faktiskt. Men jag vill inte vara arg på henne hon är så snäll som låter oss vara där. Men jag hatar att hon håller på och hackar sådär, precis som pappa. Sådär lite irriterande. Sånt man förstår själv!
Jaja, nu orkar jag inte tänka på de som jag irriterat mig på så fruktansvärt länge.
Så istället kan jag berätta att jag badade för första gången igår. Kallt, men skönt. Jag har verkligen saknat det. Synd att sommaren är slut nu........

image54

image55

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0