Ett måste

Imorgon, eller när jag vaknar. Dagen är fullbokad. Vakna, frukost, ringa, gå ut med hunden, äta lunch, dra på stan åka till Happis (Haparanda, men Happis låter lite roligare!). Är ju faktiskt ledig imorgon för att våran trafikantutbildningslärare har kurs. Älskvärt. Ska nog köpa en av tunikorna jag visade igår från Lindex. Funderar på att köpa jeans med. Det kommer nog inte bli några pengar sparade i månaden! Det är illa. JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE.
Kommer säkert måsta sitta i telefon halva dagen imorgon. Skulle frågat mamma vem jag först skulle ringt, intagningsnämnden eller kaplanskolans syo. Tror nog snarare på syon först. Eller intatningsnämnden om jag bara ska ställa mig i kö för teknik. Ja, intagningsnämnden först. Eller ååh... jag vet inte. Ska fråga mamma. Hon är så smart.
Hoppas på att få hamna i samma klass som Maja, hoppas! Då skulle det inte göra något att jag går om ett år.

Ska bli roligt att få åka till Haparanda, gå på IKEA, campa på någon camping vid Finland med familjen. Ska bli mysigt, hade ju som ingen riktig semester i år. Har vi ju inte haft sen jag slutade åttan.
Mysigt.

Ska ringa Sandra med, vi lovade att inte glömma varandra. Hur skulle jag kunna glömma en av mina bästa vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0