Drömmen

Vaknade tidigt imorse. Hade nästan tänkt stiga upp vid tjugo i åtta, men insåg att klockan inte var tio över nio som i min dröm. Låg sådär till kvart över åtta då jag inte längre orkade ligga och drömma om att klockan var en timma före och ligga och lyssna på Jolins gnällande, så jag steg upp.
Har försökt ringa Syon på Kaplan nu. Men ingen svarar, som vanligt då. Jag ska gå och ringa igen. Gick inte så bra att ringa förut. Jolin stod och tjöt med pipleksaken som pep och som tillslut gick sönder. Så då tjöt hon lite till, det resulterade i en promenad. Men det uppskattas ju. Så jag klagar inte över att skorna jag ska ha i Haparanda är dyngsura.

Ska ringa igen, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0