Countdown

Blä, skola imorgon. Eller skola och skola. Prov. Nationellt i Engelska. Alltid roligt. Så jaa, vad ska jag säga. Gå upp klockan åtta, bara för att slippa stressa. Ta cykeln och cykla klockan nio ner till stan, buss till Umeå tjugofem över, Sandra halv tolv på stan, fika, sen provet då, halv ett. Bussen hem vid tio över två hoppas jag. Ska dubbelkolla busstabellen nu när dom kanske bytt lite. Hoppas inte.
Ska kolla schemat igen och börja planera mina bussresor och mitt smörande för lärarna för att få gå tidigare.

Fotboll, roligt. Blev såklart sugen, men då träningsdagarna väl kommer och det är tio minuter kvar till träning. Då blir jag så less som jag bara kan. Jag känner mig som, jag vill, men jag känner mig bara inte peppad längre. Ska försöka ge det en chans, kanske.
Nedräkningen har också börjat. Nedräkningen till ridningen! Älskade hästar!!
SJU DAGAR KVAR!

Marcus, Marcus, Marcus, älskade Marcus. Jag älskar dig så mest i världen. Jag önskar att du var här och höll om mig. Jag saknar dig så mycket... så fruktansvärt...
Du är bäst älskling.
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0