Bästas!

Pratade med Sandra och Marcus nyss. Hade ett trevligt samtal med Sandra hon är bäst. Hade ett underbart samtal med Marcus. Han är världsbäst. Stina är också bra, hon är så söt och otroligt snäll. Ska sova hos henne imorgon med Sandra. Vi hoppas på att Isabell ska bli peppad nog att stanna med oss.
Matchen, jaaa... vad ska jag man säga. Sådär kanske. VI förlorade med 8-0. Det är vad jag hoppats, kan ha varit fler, men det vill jag helst inte tänka på. Fick några lovord och en jäkla sugenhet på att börja spela fotboll igen. Så underbart det är. Gräs, svett och härliga lagkamrater. Underbart. Ett superlyckat koncept som jag bara älskar mest i världen. Som Lasse säger:
"Du har spelglädjen kvar"
Klart jag har. Fotboll är ju sporten jag tillbringat hela mitt liv med.
Kommer ha så förjäkla ont överallt imorgon. Har redan minst tre blåmärken och en sjuhelvetes träningsvärk i låren, magen, armarna överallt! Jag blev stämplad och fick intryckta revben, en tjej sprang in i mig snett på knäet så de tog ont som helvete, har blåmärke på knäet, tån och armbågen (?). Äh, nu ska vi inte klaga.
Fotboll är kul!

image62

image64
Bästas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0