everybody hurts

When your day is long and the night
The night is yours alone
When you're sure you've had enough of this life
Well hang on
Don't let yourself go, 'cause everybody cries
and everybody hurts, sometimes...

ikväll ska jag vara med gamla förmågor. det ska bli trevligt.
fast egentligen vill jag till stallet men hästarna är inte inne idag så jag får vänta tills imorgon. då får jag tillochmed rida!! :) dressyr, inte så kul men att sitta på hästryggen är det bästa.
det är höjdpunkten på veckan.

sen har jag massa prov att plugga på. livsmedelskunskap och antikens grekland. puss på det. sen ska jag läsa en engelsk bok, men jag har iallafall skrivit klart om fruktsalladen. bra emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0