ååh..

det tar ont att andas.
att titta.
att lyssna.
att inse att jag inte har dig längre..

I really wanna start over again
I know you wanna be my salvation
the one that I can always depend
I’ll try to be strong believe me
I’m trying to move on
it’s complicated but understand me

du ljög för mig i en vecka.
lät mig tro något som inte var sant.
för att sen slå min tillvaro i kras.
muren jag byggt upp rasade.
det enda jag inte behövde var att du försvann ur mitt liv.
vad ska jag nu kämpa för?

Cause I need time
My heart is numb has no feeling
So while I’m still healing just try and have little patience
Cause the scars run so deep it’s been hard but I have to believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0