aj

träningsvärk i axlar, träningsvärk i magen, träningsvärk ovanpå fötterna, träningsvärk i vaderna, träningsvärk i låren, träningsvärk på alla möjliga ställen har jag. och varför? jo, för att jag har börjat sporta igen. igår började jag med min kära fotbollsträning. det finns inget bättre alltså. det måste vart det roligaste jag gjort på länge. idag, då red vi med klassen. jag vill börja rida igeeen, för det var SÅÅÅÅ kul!!! min häst gick som en gud, och jag var inte så rädd som jag brukar vara för hästar! i love them. och det kanske är bra att jag börjar rida för att jag senare i tiden ska kunna utnyttja min egen häst till max. hästen jag ska köpa då jag får pengar. jag längtaaaaar :) sen vet jag inte varför jag cyklade till träningen när jag kunde åkt min kära moped, ja det får någonting utgöra. sen undrar jag varför jag erbjöd mig att gå ut och gå med min hund när jag hade träningsvärk som ingenting annat. mja, jag antar att jag är snäll!

sex veckor kvar tills skolan slutar.

trätt och utmärglad, nationellt prov i matte imorgon. tröttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0