är du lycklig nu?

I don't know what to say
You don't care anyway

låt mig få försvinna. just nu mår jag inge bra. kan inte sätta fingret på vad som är fel. på vad som är rätt. jag mår bara dåligt. saknar marcus, tror jag.. jag känner inte för någonting. snälla rädda mig någon..

mando diao - how we walk

ska till luleå imorrn med sarah. bråkade med mamma och pappa om det. dom gillar inte henne för saker hon gjort. jag hatar dom. ska nog dricka imorrn bara för att jag är så deprimerad. borde kanske gratta min badstrandskompis.

han ska bort imorrn. till sin kompis land. roligt. dom kommer dricka. skulle förvåna mig om dom inte gjorde det. eller så kanske dom inte gör det. han dricker oftare än jag, och ändå är det jag som blir kallad alkoholist.

det tar ont i själen. jag har ont inuti. ta bort det onda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0