all the promiiiiiises

burvik igår. för övrigt så är det en lägergård mitt ute i ödemarken, nästan. sist vi var där med klassen liftade jag och maggan in till civilisationen, sen blev vi nästan hemskickade. denna gång var inte fullt så rolig?. jag var trött för att jag åkte tåg igår natt. imorse klagade dom på att jag sovit som en stock och somnat mitt i ett samtal, bara för att jag har lätt för att somna då jag inte borde. som stående på min prao så jag nästan välter en hylla, sittandes framför datorn. då jag är trött, efter en viss nivå så kan ingen stoppa mig från att somna. ingen. jag var den enda som inte hade hört då en ruta krossats. sen hade jag snarkat för att jag var tät i näsan. men det var kul, jag var med dom i klassen jag tycker om. inte min gamla vän.. för hon tycker bättre om dom andra. i don't care. livet är piss, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0