soldropp

drippdropp. solen skiner. snön smälter. wiho, men jag är inte lika glad som jag borde vara. eller är jag det? jag känner inget. en tom ensamhet.

ännu ett hjärtligt tack för rullgardinen som min far köpte åt mig. den ger mig hopp inför sommaren.

har matat min kära hund, men hon vägrar äta. sen ska jag ut och gå med henne nu äre tänkt. undra vart min syster är. min ett år yngre syster. som fyller år snart, och min pappa också. måste ta och hitta presenter åt dom. jag borde nog ringa min syster. vi ska dela en ungsbakad pizza tillsammans, och hon är spårlöst försvunnen, men det är hon väl ungefär alltid.

ne nu ska jag lösa några problem. som att min syster är borta och att jag ska ut med min hund.

pusshej!

NEEEJ, nu blev det mulet igen.

nu kom min syster hem. hon har uppenbarligen varit på stan och min hund har börjat äta, men solen är fortfarande borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0