hej meningslöst rubbade tonåring

desperation, min moppe blir nog inte framtagen idag. pappa har inte gjort det, och kommer inte göra det. deprimerande.

imorgon är det skola, ikväll ska jag somna tidigt. tidigt som fan. jag ska upp tio i sju imorgon och måste vara pigg. funderar lite smått på att tillverka mina nyttiga mackor till imorgon nu. då slipper jag göra det sen, eller rent av glömma det.

vaknade tolv, drömde om att jag blev tagen som gisslan. party.

fint väder = promenad. ska ta den snart. efter fikat kanske. om jag får något av mina föräldrar. vilket jag inte vill. för då blir det fika, och då kommer min smala diet att gå åt skogen. eller smala, jag har bestämt mig för att inte äta onödigt feta saker. som till exempel kakor och sockerkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0