gå till solen och tillbaka

tråk. hatar datorn. ett sinnesfördärvat påhitt som skulle göra allt så mycket bättre om det aldrig existerat. inte hos mig i alla fall. här sitter jag nu igen. dag ut och dag in. i väntan på att något ska inträffa, men det gör det aldrig. här sitter jag och bara glor. spelar röj, harpan, kungen. nästa helg är det valborgs. kul. blir väl att festa då antar jag. vill inte. inte utan marcus. han ska säkert också festa. så kommer jag bli deprimerad. det blir jag alltid då han dricker. jag vet inte varför. antagligen för att jag är rädd att han ska vara otrogen. äh vad göre om han är det. jag är ju endå så motbjudande.

solen har slutat skina. jag ljög. den sken visst.

jag var ute med min hund idag, det gick bra. pizzan blev inte så god. jag tvättade min jacka. jag har bakat en kaka och jag har cyklat till maxi. kakan gick förresten åt skogen, den delades tydligen upp i tre delar.

mamma köpte en ny mugg till mig igår. en med hundar på. från maxi. jättefin. jag vill ha den med turkosa hundar på, så jag ångrar mig. jag ska försöka byta till mig den från nån i min familj.

marcus säger ingenting i telefon, inte jag heller.

ska se på osbournes nu. en kaosad familj som är hyfsat kul.

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0